Klachten

Als u gelooft dat u fout behandeld bent geweest door één van onze diensten en u krijgt het probleem niet opgelost, dan kan u een klacht indienen. In het klachtenreglement staat beschreven wanneer iets een klacht is, de manier waarop deze kan worden ingediend en de procedure die moet worden gevolgd om de klacht te behandelen.

Maak gebruik van het klachtenformulier om uw klacht te formuleren.

Klachtenformulier

 

Coronamaatregelen voor Maasmechelen

De dienstverlening van het Lokaal bestuur blijft gegarandeerd, maar is aangepast aan de voorschriften rond sociale afstand.

De deuren van het Gemeentehuis en Sociaal huis zijn gesloten. Er wordt gewerkt op afspraak!
Telefonische bereikbaarheid op werkdagen:
09.00 uur – 12.00 uur | 13.00 uur – 16.00 uur

Gemeentehuis
T 089 76 96 10
Sociaal Huis
T 089 48 28 00

Attesten en uittreksel nodig? Maak gebruik van het e-loket.
Op www.maasmechelen.be/corona vindt u actuele informatie.

Lees hier over de maatregelen inzake het coronavirus
alert-box-close-text