ONLINE EEN AFSPRAAK MAKEN BIJ DE DIENST BURGERZAKEN

Afspraak dienst burgerzaken

NIEUW! BOEK HIER ZELF ONLINE UW AFSPRAAK BIJ DE DIENST BURGERZAKEN

Zo werkt het:

  • stap 1: kies het product dat u nodig heeft.
  • stap 2: geef mee voor hoeveel personen u het product aanvraagt.
  • stap 3: kies het gewenste tijdstip.
  • stap 4: vul uw gegevens in.

Lukt het niet of heeft u geen internet?
> Maak telefonisch een afspraak op het nummer 089 76 96 10
> Of leg uw afspraak vast aan het onthaal van het gemeentehuis.

Tips voor een vlotte afspraak bij de dienst burgerzaken

  • Wie zijn e-mailadres meegeeft bij het inboeken van de afspraak, ontvangt een bevestigingsmail. Hierin staat:
    • de bevestiging van uw afspraak en het tijdstip
    • wat u allemaal nodig hebt op uw afspraak. Lees dit goed na! Indien u niet alles bij hebt, kunnen we u niet altijd verderhelpen en is er een nieuwe afspraak nodig.
    • U kan via deze e-mail uw afspraak wijzigen of annuleren. Vergeet dit zeker niet te doen als u verhinderd bent. Zo kunnen anderen op dat moment geholpen worden.
  • Meld u bij voorkeur 5 minuten op voorhand van de afspraak aan bij het onthaal van het gemeentehuis.
  • Betaal zoveel mogelijk met de kaart.

Attest of uittreksel nodig?
Gebruik het e-loket

Adreswijziging aangeven? Attest gezinssamenstelling of uittreksel uit het strafregister nodig? Voor deze en heel wat andere attesten en uittreksels kan u terecht in ons e-loket. Zo hoeft u zelfs de verplaatsing naar het gemeentehuis helemaal niet meer te doen!

DIENST BURGERZAKEN ENKEL NA AFSPRAAK

Maak uw afspraak bij burgerzaken zelf makkelijk online.

Digitaal loket
Misschien hoeft u zelfs niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten en attesten kunt u online aanvragen via het digitaal loket. U krijgt ze dan per mail of per post toegestuurd.

Naar de afsprakenmodule van de dienst burgerzaken
sluiten