Dienst burgerzaken
Zo werkt het:
- Stap 1: Kies het thema en product dat u nodig heeft.
- Stap 2: Geef mee voor hoeveel personen u het product aanvraagt.
- Stap 3: Kies het gewenste tijdstip.
- Stap 4: Vul uw gegevens in.
Lukt het niet of heeft u geen internet?
> Maak telefonisch een afspraak op het nummer 089 76 96 10
> Of leg uw afspraak vast aan het onthaal van het gemeentehuis.
Tips voor een vlotte afspraak bij de dienst burgerzaken
- Wie zijn e-mailadres meegeeft bij het inboeken van de afspraak, ontvangt een bevestigingsmail. Hierin staat:
- de bevestiging van uw afspraak en het tijdstip
- wat u allemaal nodig hebt op uw afspraak. Lees dit goed na! Als u niet al het nodige meeneemt, kunnen we u niet altijd helpen en is er een nieuwe afspraak nodig.
- U kan via deze e-mail uw afspraak wijzigen of annuleren. Vergeet dit zeker niet te doen als u verhinderd bent. Zo kunnen anderen op dat moment geholpen worden.
- Meld u 5 minuten voor het uur van de afspraak aan bij het onthaal van het gemeentehuis.
- Betaal bij voorkeur met de kaart.
Attest of uittreksel nodig?
Gebruik het e-loket
Adreswijziging aangeven? Attest gezinssamenstelling of uittreksel uit het strafregister nodig? Voor deze en heel wat andere attesten en uittreksels kan u terecht in ons e-loket. Zo hoeft u zelfs de verplaatsing naar het gemeentehuis helemaal niet meer te doen!