Meldingen en klachten

Het lokaal bestuur heeft vele taken en opdrachten. Het kan best gebeuren dat er eens iets misloopt. Een melding is een eerste vraag naar dienstverlening, zoals bijvoorbeeld een melding van een losliggende stoeptegel.
Gebruik in dergelijk geval het meldingsformulier om uw melding door te geven.

Als u gelooft dat u fout behandeld bent geweest door één van onze diensten en u krijgt het probleem niet opgelost, dan kan u een klacht indienen. In het klachtenreglement staat beschreven wanneer iets een klacht is, de manier waarop deze kan worden ingediend en de procedure die moet worden gevolgd om de klacht te behandelen.

 

Waarvoor kunt u bij ons terecht?

Coronamaatregelen voor Maasmechelen

De dienstverlening van het Lokaal bestuur blijft gegarandeerd, maar is aangepast aan de voorschriften rond sociale afstand.

De deuren van het Gemeentehuis en Sociaal huis zijn gesloten. Er wordt gewerkt op afspraak!
Telefonische bereikbaarheid op werkdagen:
09.00 uur – 12.00 uur | 13.00 uur – 16.00 uur

Gemeentehuis
T 089 76 96 10
Sociaal Huis
T 089 48 28 00

Attesten en uittreksel nodig? Maak gebruik van het e-loket.
Op www.maasmechelen.be/corona vindt u actuele informatie.

Lees hier over de maatregelen inzake het coronavirus
alert-box-close-text