MELDINGEN EN KLACHTEN

Het Lokaal Bestuur heeft vele taken en opdrachten. Het kan best gebeuren dat er eens iets misloopt. Een melding is een eerste vraag naar dienstverlening, zoals bijvoorbeeld een melding van een losliggende stoeptegel.
Gebruik in dergelijk geval het meldingsformulier om uw melding door te geven.

Als u gelooft dat u fout behandeld bent geweest door één van onze diensten en u krijgt het probleem niet opgelost, dan kan u een klacht indienen. In het klachtenreglement staat beschreven wanneer iets een klacht is, de manier waarop deze kan worden ingediend en de procedure die moet worden gevolgd om de klacht te behandelen.

Kapotte straatverlichting kunt u rechtstreeks melden bij fluvius via deze link.

Waarvoor kunt u bij ons terecht?

DIENST BURGERZAKEN ENKEL NA AFSPRAAK

Maak uw afspraak bij burgerzaken zelf makkelijk online.

Digitaal loket
Misschien hoeft u zelfs niet naar het gemeentehuis te komen. Heel wat documenten en attesten kunt u online aanvragen via het digitaal loket. U krijgt ze dan per mail of per post toegestuurd.

Naar de afsprakenmodule van de dienst burgerzaken
sluiten